به سایت طراحی وساخت سایت خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

تغذیه سالم هر شخص باعث شادابی تقویت سیستم ایمنی بدون و به موجب آن تقویت ذهن خواهد شد از این رو  تامین مقدار انرژی بدن هر شخص با خوردن مقدار مورد نیاز پروتئین و کالری تامین می‌شود. گوشت گوسفندی یکی از مواد مغذی است که مقدار زیادی پروتئین، کالری، فسفر، کلسیم و حتی سلونیوم دارد که خوردن آن ضروری است. با این اوصاف هر از چند گاهی ممکن است به فکر خرید گوسفند زنده برای ذبح کردن آن و مصرف گوشت گوسفندی یا حتی پرورش گوسفند زنده باشیدـ؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی در زمینه سلامت گوسفند مهم است. قطعا باتشخیص گوسفند زنده و سلام و خرید آن علاوه بر اینکه بهترین گوسفند برای پرواربندی را انتخاب خواهید کرد بلکه با ذبح گوسفند می‌توانید گوشت سالم مصرف کنید.

به طور کلی و شفاف گوسفند سالم دارای جثه قوی، چشمان براق، پشم و موهای صاف، پر تحرک و اشتهای کافی دارد در صورتی که گوسفند بیمار با علائمی چون سرفه، سرگیجه، اسهال، لرزش، تب، لنگش، خارش پوست را به همراه دارد.

نکات مهم درباره خرید دام زنده 

1-سلامت دامیکی از نکات مهم در هنگام خرید دام زنده که باید در نظر داشته باشید سلامت گوسفند زنده می باشد که از مهمترین خوراکی های مصرفی است.گوشت گوسفند زنده سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که در خوراکی های گیاهی وجود ندارد. برخی از مریضی های حیانات همانند تب مالت، امکان انتقال به انسان را دارند؛ پس اگر گوسفند زنده ای را خریداری کرده اید که دچار چنین مریضی هایی است از مصرف گوشت آن جدا خودداری نمایید زیرا برای سلامت انسان بسیار مضر است.

2-وزن گوسفندموضوع بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گوسفندی بخرید که وزن واقعی خود را داشته باشد. متاسفانه در برخی مراکز نامعتبر، از طریق راه‌هایی همچون خوراندن آب نمک به گوسفند باعث میشوند گوسفند تشنه شده و آب بیشتری بخورد و از این طریق وزن کاذب آن بالا خواهد رفت

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

گوسفند زنده دارای قیمت‌های مختلفی می باشد که بر اساس مواردی مانند وزن، نژاد و ... متفاوت می باشد. نژاد های مخصوص که در کشتار و ذبح در مراسمات استفاده می شوند نژاد های گوشتی می باشند که گوشت بیشتری را به مصرف کننده می دهند. شما می توانید با این تفاوت قیمت یک خرید بی واسطه و با گوشتی ارگانیک و با وزن دلخواه خود را تحویل بگیرید.

خرید گوسفند زنده به روش اینترنتی به دلیل اینکه روشی بدون واسطه می باشد و خرید می تواند به راحتی به دست مشتریان برسد و خریدار با بررسی کردن دام آن را خریداری نماید. مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید گوسفند را با نرخ کشتارگاه و ارزان تر از بیرون که دلال ها در آن نقش دارند خریداری نمایید.

شاید این سوال شما هم باشد که خرید اینترنتی دام زنده چه مزایایی دارد و با توجه به اینکه همیشه این مورد به صورت حضوری بوده است می توان برای خرید غیرحضوری آن هم اقدام نمود؟ آیا نیاز به آگاهی دارد؟

1-قیمت گوسفند زنده به نرخ روز و با قیمت کشتارگاه

2-خریدی بدون واسطه و مستقیم

3-خرید وزن دلخواه دام زنده

4-خرید آپشن های مختلف در زمان خرید دام زنده

5-خرید راحت و بدون اتلاف وقت گوسفند تازه

 

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که این خرید اینترنتی و بدون واسطه را هم از مراکز معتبر انجام نمایید تا بتوانید با توجه به مواردی که گفتیم و با شناخت کامل یک گوسفند زنده سالم، خرید خود را انجام نمایید.

برخی از فروشندگان یا افراد سودجو جهت دریافت سود بیشتر در زمان فروش گوسفند زنده درغذای آن ها سنگ نمک می ریزند و آن ها را تشنه می کنند که آب زیادی را مصرف نمایند و با این کار وزن دام را الکی بالا می برند. پس مهم ترین اصل در خرید گوشتی سالم ولی بدون واسطه انتخاب مرکزی معتبر می باشد.

برای خرید مطمعن گوسفند زنده میتوانید خرید گوسفند زنده  را مشاهده کنید .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 53
تاریخ : چهارشنبه 15 تیر 1401 زمان : 15:30 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 247
کل نظرات : 4
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 57
باردید دیروز : 34
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 1,147
بازدید سال : 4,946
بازدید کلی : 38,183

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی